partner nieuws

LEDVANCE opent showroom in Frankrijk

verlichting

LEDVANCE opent een nieuwe showroom te Molsheim, in de Franse Elzas. Op een oppervlakte van 500 m² wordt alle knowhow van het merk gepresenteerd voor klanten uit heel Europa.

LEDVANCE opent showroom in Frankrijk

In de nieuwe showroom is het volledige productaanbod van LEDVANCE te zien: van led tot traditionele technologie, van led-armaturen tot intelligente en connected oplossingen.

Innovatie

De nieuwe showroom dompelt klanten onder in de innoverende wereld van LEDVANCE. Ze worden geïnformeerd over de geschiedenis van het merk, vanaf het ontstaan tot de verkoop aan een Chinees consortium in maart van dit jaar.

Armaturen werkend bekijken

Klanten maken ook kennis met de nieuwste oplossingen op gebied van led of traditionele technologie, die steeds meer energiebesparingen mogelijk maken. Om te laten zien welke toepassingsmogelijkheden LEDVANCE biedt, zijn de armaturen werkend te bekijken in verschillende gebruiksomgevingen: industrie, horeca, tertiaire sector en als buitenverlichting.

Edition 1906

Het ruime gamma verlichtingsoplossingen wordt de komende maanden steeds verder uitgebreid. De trendy Edition 1906 wordt stijlvol getoond in een gezellige en verzorgde setting met een bar en ook met een kappersstoel. (tekst gaat verder onder foto)

Smart home

In de Smart Corner zijn alle connected en intelligente producten voor een smart home te zien. De Retail Room geeft de bezoeker inzicht in de specifieke wereld van distributiecentra, supermarkten en doe-het-zelfzaken. Een bezoek aan de showroom is voor de klanten ook een uitgelezen kans om de LEDVANCE vestiging in Frankrijk met de productieplaats en het Europees logistiek centrum te verkennen.

Plafond

Een technisch hoogstandje is het plafond van de showroom. Deze is volledig uitgerust met 600 stuks LEDVANCE Panel LED met aanwezigheidsdetector om energie te besparen. Het effect van deze installatie is hetzelfde als dat van een lichttunnel. De connected panels kunnen worden aangestuurd via een tablet, waarbij men kan kiezen tussen verschillende dynamische en statische verlichtingsscenario’s. (tekst gaat verder onder foto)

Kennis delen

De showroom geeft de bezoekers niet alleen een kijk in de wereld van LEDVANCE, maar is ook een plaats waar men kennis kan delen. “Wij hebben altijd al veel aandacht besteed aan voorlichting en opleiding, de productkeuze, het gebruik, de toepassingen en de bedrijfsomstandigheden,” legt Jean-Marc Vogel, CEO LEDVANCE Frankrijk en Zuidwest-Europa, uit. “De nieuwe showroom dient niet alleen om onze producten en onze knowhow te presenteren, maar ook om onze partners via workshops en opleidingen te informeren over de nieuwste technologische ontwikkelingen en connected oplossingen”, voegt hij eraan toe.

Reageer op dit artikel